logo dark logo light logo
  • Főoldal
  • Szolgáltatások
    • Facebook tartalom
    • Instagram tartalom
    • Google AdWords hirdetések
    • Hirdetések a közösségi médiában
    • Weboldal
    • Fotózás
    • Grafika
    • Tanácsadás / oktatás
    • Stratégia tervezés
  • Blog
  • Referencia
    • Galéria
    • Grafikai anyagok
  • Kapcsolat
logo dark logo light logo
  • Főoldal
  • Szolgáltatások
    • Facebook tartalom
    • Instagram tartalom
    • Google AdWords hirdetések
    • Hirdetések a közösségi médiában
    • Weboldal
    • Fotózás
    • Grafika
    • Tanácsadás / oktatás
    • Stratégia tervezés
  • Blog
  • Referencia
    • Galéria
    • Grafikai anyagok
  • Kapcsolat
Mobile Logo
  • Főoldal
  • Szolgáltatások
    • Facebook tartalom
    • Instagram tartalom
    • Google AdWords hirdetések
    • Hirdetések a közösségi médiában
    • Weboldal
    • Fotózás
    • Grafika
    • Tanácsadás / oktatás
    • Stratégia tervezés
  • Blog
  • Referencia
    • Galéria
    • Grafikai anyagok
  • Kapcsolat
  • A vizuális tervezés ereje

    A @thechrisdo Instagram oldalon jelent meg @JoanaGalvaoDesign szemléletes bemutatója arról, hogy az elrendezés, a szín és a grafika milyen nagy befolyással bír, mekkora hatást gyakorol az észlelésünkre és megítélésünkre. Vegyél rész Te is ebben a kis játékban!

    Tovább
  • Milyen Fókusz mappákat érdemes létrehoznia egy étteremnek az Instagramon?

    Az instasztorikat, amik csak 24 óráig érhetőek el, véglegesen rögzíteni tudod a profilodon a Fókuszba helyezéssel. A Fókuszba helyezett sztorikat pedig mappákban tudod rendezni témakörök szerint. De milyen témaköröket lenne érdemes hosszú távra rögzíteni?

    Tovább
  • Keresd a “tail” kulcsszavakat!

    Ha alacsony a költségkereted, akkor az általánosabb, népszerűbb kulcsszavak esetében nehéz versenybe szállni. Mivel egy-egy kattintás is több száz forintba kerül, hamar felemésztik a napi hirdetési keretedet.

    Tovább
  • Miért félünk a szegmentációtól?

    "Nekem mindenki a célcsoportom." Ha ez igaz is (szinte soha nem igaz, hiszen például nem mindenki szeretne kutyabarát étterem lenne, stb.), akkor sem kommunikálhatunk mindenkihez ugyanazokkal az "érvekkel".

    Tovább
  • A GDPR hatása a hirdetésre a Facebookon és az Instagramon

    Milyen hatással van az Általános adatvédelmi rendelet (GDPR) a hirdetésre a Facebookon és az Instagramon?

    Tovább
  • Álláshirdetés a Facebookon

    Szakképzett embereket találhatsz ott, ahol már jelenleg is sok időt töltenek: a Facebookon.

    Tovább
  • A weboldal tervezés 0. lépése

    Avagy az információgyűjtés: okok, célok és célközönség. Egy ételrendelő portál különbözik egy kávézó weboldalától, egy rendezvényterem különbözik egy étterem weboldalától.

    Tovább
  • Mekkora képeket használjunk a Facebookon 2018-ban

    Profilkép:

    Tovább
  • A Te éttermednek ki a célcsoportja?

    Avagy a célcsoport meghatározásról étterem üzemeltetőknek...

    Tovább
  • 3 költséges AdWords hiba

    Még Gál Kristóf blogjában olvastam ezt a remek hasonlatot:

    Tovább

Elérhetőségeink

Telefon: +36 70 62 84 314
info@marketingetterem.hu

Szolgáltatásaink

Facebook tartalom
Instagram tartalom
Google AdWords hirdetések
Hirdetések a közösségi médiában
Weboldal
Fotózás
Grafika
Tanácsadás / oktatás
Stratégia tervezés

Kövess minket!

Egyéb információk

Adatvédelmi nyilatkozat

@2018. Minden jog fenntartva. / all rights reserved

Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.Elfogadom