A vizuális tervezés ereje
A @thechrisdo Instagram oldalon jelent meg @JoanaGalvaoDesign szemléletes bemutatója arról, hogy az elrendezés, a szín és a grafika milyen nagy befolyással bír, mekkora hatást gyakorol az észlelésünkre és megítélésünkre. Vegyél rész Te is ebben a kis játékban!
Milyen Fókusz mappákat érdemes létrehoznia egy étteremnek az Instagramon?
Az instasztorikat, amik csak 24 óráig érhetőek el, véglegesen rögzíteni tudod a profilodon a Fókuszba helyezéssel. A Fókuszba helyezett sztorikat pedig mappákban tudod rendezni témakörök szerint. De milyen témaköröket lenne érdemes hosszú távra rögzíteni?
Keresd a “tail” kulcsszavakat!
Ha alacsony a költségkereted, akkor az általánosabb, népszerűbb kulcsszavak esetében nehéz versenybe szállni. Mivel egy-egy kattintás is több száz forintba kerül, hamar felemésztik a napi hirdetési keretedet.
Miért félünk a szegmentációtól?
"Nekem mindenki a célcsoportom." Ha ez igaz is (szinte soha nem igaz, hiszen például nem mindenki szeretne kutyabarát étterem lenne, stb.), akkor sem kommunikálhatunk mindenkihez ugyanazokkal az "érvekkel".
A GDPR hatása a hirdetésre a Facebookon és az Instagramon
Milyen hatással van az Általános adatvédelmi rendelet (GDPR) a hirdetésre a Facebookon és az Instagramon?
Álláshirdetés a Facebookon
Szakképzett embereket találhatsz ott, ahol már jelenleg is sok időt töltenek: a Facebookon.
A weboldal tervezés 0. lépése
Avagy az információgyűjtés: okok, célok és célközönség. Egy ételrendelő portál különbözik egy kávézó weboldalától, egy rendezvényterem különbözik egy étterem weboldalától.
A Te éttermednek ki a célcsoportja?
Avagy a célcsoport meghatározásról étterem üzemeltetőknek...